Grija pentru oaspeții și angajații noștri este valoarea de bază care ne ghidează încă din 2006.
Complexul Aqvila Club**** a menținut întotdeauna standarde înalte de igienă și siguranță. Însă acum,
mai mult decât oricând, ținând cont de situația actuală și indicațiile emise de OMS (Organizația Mondială
a Sănătății), practicile noastre existente în prestarea serviciilor hoteliere sunt îmbunătățite pentru a
include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventive.
Prevenim pentru protejarea sănătății și garantăm siguranța oaspeților și angajaților noștri!
În funcție de legislația în vigoare și proiectele la nivel național și județean, ne vom plia, conform
informațiilor www.stirioficiale.ro.
OBLIGAȚII ALE OASPEŢILOR ÎN CONTEXTUL COVID-19 ÎN COMPLEXUL AQVILA CLUB****
Dragi oaspeți,
Vă vom primi cu aceeași ospitatilitate cum v-am obișnuit. Vă rugăm, o dată cu confirmarea rezervării,
încă de la sosirea în complexul nostru, să luați nota și să acceptați regulile Aqvila Club****, privind o
serie de proceduri referitoare la interacțiunea cu angajații și ceilalți oaspeți, cum ar fi:
- Obligația de a respecta permanent, întocmai și pe deplin regulile de igienă personală și măsurile de protecție, indiferent de momentul din zi, oriunde în incinta complexului Aqvila Club**** Rucăr. În acest sens am dotat cu dozatoare cu dezinfectant specific toate acestor spații.
- În situația unei defecțiuni tehnice apărute în camera dumneavoastră vă rugăm să anunțați recepția și să părăsiți camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis să remedieze deficiența.
- La intrarea în fiecare spațiu există covorașe cu soluții dezinfectante, vă rugăm să le folosiți pentru dezinfectarea încălțămintei.
- Folosire dezinfectantului pentru mâini și purtarea măștii sunt obligatorii în toate spațiile publice ale complexului hotelier (spații publice sunt considerate toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere).
- Vă recomandăm să vă spălați regulat pe mâini cu apă și săpun și să folosiți produse dezinfectante.
- Recomandăm să aveți și asupra dvs un produs de dezinfecție pentru uz propriu și să-l utilizați frecvent, precum și măști de protecție (acestea nu sunt puse la dispoziție de către complexul hotelier).
- Recomandăm să nu vă atingeți ochii, nasul și gura cu mâinile nedezinfectate. Strănutați și tușiți protejat, în pliul cotului, pe brațul superior sau într-o batistă de unică folosință.
- Vă rugăm să respectați distanțarea fizică de siguranță în raport cu angajații Aqvila Club**** și ceilalți oaspeți, de minim 1.5 m.
- Că măsură de precauție, vă rugăm să acceptați verificarea temperaturii la sosirea în complex și completarea corectă a declarației pe propria răspundere privind starea de sănătate și trasabilitate pe fișa de check-in. Menționăm că temperaturile care depășesc 37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Efectuăm controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, dacă există suspiciuni de îmbolnăvire.
- Vă rugăm să limitați pe cât posibil deplasările în incinta complexului Aqvila Club****, dacă nu sunt imperios necesare.
- Vă recomandăm să rhru a face procedurile cu organele abilitate.
- Pentru a reduce contactul oaspete – angajat vă punem la dispoziție fișa de check-in și în format electronic. Formularul se găsește pe website-ul nostru oficial www.aqvilaclub.ro. Vă rugăm să-l descărcați și să-l completați înainte de sosirea la complex.
- Dacă în termen de 14 zile de la check-out dezvoltați simptome specifice COVID 19 sau sunteți testat pozitiv, aveți obligația de a anunța imediat conducerea Aqvila Club**** prin email la adresa rezervari@aqvilaclub.ro
- Vă recomandăm să fiți informat tot timpul din surse oficiale cu privire la modificările legislației în vigoare pentru prevenirea răspândirii și îmbolnăvirii cu noul coronavirus.
REGULI PENTRU AQVILA CLUB**** RUCĂR
În spaƫiile publice
- În realizarea co-workingului, prin respectarea legislației în viguare privind distantarea socială într-un spațiu închis, locația dispune de lobby în fiecare vilă, lounge bar, săli de conferință.
- Toți membrii echipei Aqvila Club **** vor purta mănuși și mască de unică folosință în timpul prestării serviciului.
- Curățarea și dezinfectarea zonelor publice se face de către personalul instruit.
- Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: uși acces, zona recepției, fișă client, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pult recepție, etc.
- Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice folosite la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate.
- Toate spațiile se aerisesc ori de câte ori este nevoie.
În camere
- Am introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale, dublând timpul alocat pentru fiecare camera folosită.
- Angajații vor purta echipament de protecție corespunzător pe toată durata operațiunilor de curățenie.
- Igienizarea totală a camerei, de ex.: lenjeria, prosoapele, etc vor fi curățate şi dezinfectate la finalul sejurului, excepție fac cazurile când oaspetele solicită în mod special acest serviciu în timpul șederii, iar camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră.
- Pentru evitarea manipulării cu produse de minibar am decis să NU alocăm produse la minibar; acestea puțand fi comandate la recepție.
- Setup-ul camerei va fi în funcție de ocupare – pentru o persoană sau două persoane. Camerele vor fi setate pentru mai mult de o persoană doar în cazul cuplurilor și familiștilor.
- Telecomanda pentru TV este înfoliata și sigilată pentru igienizare ușoară după fiecare oaspete.
- În procesul de dezinfectare a camerei acordăm o atenție deosebită clanțelor, mânerelor, întrerupătoarelor, prizelor, butoanelor telefonului, telecomenzii, seifului, corpurilor de iluminat accesibile (veioză, etc), tuturor suprafețelor plane, materialelor informative din cameră, etc.
- Băile sunt curățate și dezinfectate cu produse profesionale dedicate.
- După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. Interiorul, cât și exteriorul mânerului ușii se vor dezinfecta la ieșirea din cameră.
În sălile de conferinƫă
- Am revizuit set-upul pentru capacitatea sălilor de conferință astfel încât să respectăm distanțarea fizică obligatorie între oaspeți, de minim 1.5 m.
- Asigurăm echipamentul tehnic și dotările necesare pentru organizarea evenimentelor tip hibrid – invitații pot participa fizic sau online la eveniment.
- Echipamentele tehnice puse la dispoziție de Aqvila Club**** sunt supuse unui protocol de curățare și igienizare, astfel încât să nu fie afectată calitatea și propietățile acestora.
- Dezinfectăm frecvent toate suprafețele folosind soluții profesionale de curățenie.
- După utilizare, fiecare sală se ventilează natural.
- Fiecare sală de conferință este dotată, la intrare, cu dispenser cu dezinfectant.
- Masca de protecție este obligatorie pe toată durata folosirii unei săli de conferință pentru toți participanții.
- Echipa Aqvila Club**** este instruită în permanență cu privire la protocoalele de securitate și igienizare privind Covid 19 conform legislației în vigoare.
- Ne adaptăm solicitărilor clienților și reconfigurăm set-up-ul sălii și al meselor astfel încât normele de siguranță și distanțare să fie respectate.
În restaurant şi bucătărie
- Respectăm programele care includ bune practici de igienă, curățare și sanitație, zonarea spațiilor de prelucrare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile de bază și activitățile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
- Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent vor fi curățate și igienizate în conformitate cu protocoalele de verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.
- Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate în mod regulat.
- Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.
- Practicile de distanțare fizică vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.
- Pentru bufetul suedez clienții vor fi deserviți de un membru al personalului, corespunzător echipei. Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent.
- Am limitat numărul de angajați care intră în contact cu preparatele servite oaspeților.
- Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
- Produsele nealimentare și produsele alimentare care nu necesită regim termic sunt depozitate într-o zonă tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate într-o zonă separată, apoi spălate și depozitate în spațiile specifice.
- Am actualizat procedurile de lucru și am crescut frecvența spălării și dezinfectării mâinilor în toate procesele de lucru: procesare, prelucrare și comercializarea alimentelor.
MĂSURI INTERNE PENTRU ANGAJAȚI
- Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
- Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului.
- Nu-și vor purta uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu.
- Accesul în complexul nostru pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii și completarea formularului aferent, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior. Monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura informare privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu.
- La prestarea serviciilor le asigurăm tuturor angajaților mănuși, mască și dezinfectant pentru mâini.
- Acordăm atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv oficii.
- Am restricționat / limitat semnificativ contactul fizic între angajații Aqvila Club**** și oaspeți.
- Echipamentele de protecție folosite se aruncă respectând regulile de colectare în recipiente speciale. Aceste recipiente sunt spălate și dezinfectate.
Practici de distanƫare fizică
- Restaurantul Aqvila Club**** este o structură separată de spațiile de cazare și deține 2 terase în aer liber unde vă puteți bucura de aerul proaspăt al zonei Rucăr și de un peisaj care îți taie respirația.
- Spațiile de cazare dispun de terase aferente cazării.
- Introducem noi modalități de a vă încuraja să mențineti o distanțare fizică sigură, oferind în continuare o experiență relaxantă în cadrul complexului nostru.